dinsdag 5 april 2016

L'Oréal Paris False Lash Wings Sculpt Mascara

Deze nieuwe mascara heeft een innovatief borsteltje om de ogen nog intenser op te maken. Ik ben benieuwd!
Lezen jullie verder?



Het borsteltje is heel apart, aan 1 kant zitten geen haartjes. En de vorm is ook erg apart. Ze zijn zeker uniek met dit borsteltje!.


Het resultaat:

Zonder mascara:

 Met mascara:
Het effect is heel mooi, natuurlijk en toch zijn ze mooi lang en zwart. Ook plakken ze niet aan elkaar, worden goed gespreide. Ook blijft de mascara de gehele dag goed zitten.

Ik heb altijd een favo mascara die ik altijd gebruik maar deze wordt zeker mijn nieuwe favoriete!

Deze nieuwe mascara kost €16,99

  
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails