donderdag 3 maart 2016

Winactie : Win 20 euro shoptegoed bij Telefoonhoesjestore.nl

Vandaag mag ik 20 euro shoptegoed verloten voor de webshop Telefoonhoesjes Store. 
Iedereen kan vast wel een nieuw hoesje of andere accessoires gebruiken voor je smartphone toch? Nou ik heb echt heel veel hoesje en vind het leuk om ze te verwisselen. Ik heb zelf een iPhone 4 misschien heb jij wel een andere en ben je op zoek naar Huawei P8 hoesjes Nou doe dan mee met mijn winactie!
Er bestaan natuurlijk zo veel merken en soorten telefoons van Apple tot Samsung enz. Ben je op zoek naar Samsung Galaxy Xcover 3 hoesjes? Doe dan ook mee want deze hebben ze ook.


Wat moet je doen:
- Volg mijn blog op bloglovin. https://www.bloglovin.com/blogs/nailgloss-1897573
- Like de Facebookpagina van Telefoonhoesjestore.nl https://www.facebook.com/Telefoonhoesjestore/
- Laat een reactie achter dat je mee doet.

Je kan meedoen t/m 10 maart 2016.

Succes!

Mocht je niet winnen en op zoek zijn naar een Samsung Galaxy S6 Edge Plus hoesje dan kan je daar ook terecht. 

 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails