donderdag 17 maart 2016

Nivea - nieuwe gezichtsreiniging

NIVEA heeft een nieuwe gezichtsreinigings lijn. Met hierin 3 fijne producten met de vertrouwde NIVEA geur.


Deze nieuwe lijn bestaat uit 3 producten; melk, creme en doekjes. Ik zelf gebruik altijd graag een melk en als ik haast/geen zin heb doekjes. Een creme om te reinigen gebruik ik zelde eigenlijk omdat ik dat toch de lang vind duren.

Je herkent de nieuwe producten aan de vertrouwde blauwe kleur.
Ik houd van de NIVEA geur en vind het erg fijn dat deze ook terug komt in deze nieuwe producten.
Ik heb nu aan aantal weken de melk gebruikt 's avonds en ik moet zeggen dat ik deze erg fijn vind. Ik heb een lastige huid en vaak krijg ik droge plekken van reiniging producten maar gelukkig van deze niet. Het maakt mijn huid heerlijk schoon en mijn huid voelt heerlijk aan na gebruik. 
De doekjes heb ik tussen door ook wel eens gebruikt als ik al laat was 's avonds maar die halen ook prima je makeup eraf.

Ja ik vind de melk erg fijn en als deze op is zal ik deze zeker weer opnieuw kopen.

De NIVEA Creme Care Gezichtsreinigingslijn bestaat uit drie verschillende producten:
  • NIVEA Creme Care Reinigingsmelk (200 ml) kan worden aangebracht met een wattenschijfje voor een milde reiniging. 
  • NIVEA Creme Care Reinigingscrème (150 ml) reinigt de huid in combinatie met water.
  • NIVEA Creme Care Gezichtsdoekjes (25 stuks) kunnen direct worden gebruikt om het gezicht te reinigen.

De nieuwe NIVEA Creme Care Gezichtsreinigingslijn is te herkennen aan de iconisch blauwe verpakking. De NIVEA Creme Care Reinigingsmelk, NIVEA Creme Care Reinigingscrème en NIVEA Creme Care Gezichtsdoekjes zijn verkrijgbaar voor respectievelijk € 6,29, € 5,99 en € 3,99.

 
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails