dinsdag 15 maart 2016

L’Oréal Paris geparfumeerde nagellak nr. 224

Een collectie luxe kristalachtige flacons met geparfumeerde nagellakken die verrijkt zijn met oliën voor een extra verzorgende werking. Ik ontving een leuk kleurtje die ik jullie vandaag laat zien en er meer over vertel.


Olie in haarproducten, olie in gezichtsverzorging, olie in lipproducten… en nu introduceert
L’Oréal Paris ook een nagellakformule waarin oliën verwerkt zijn. De lak is bovendien
geparfumeerd met een heerlijke, delicate geur van rozen, zodra je de flacon opent,
komt de geur direct vrij.

Nou dat klinkt goed! In mijn jeugd waren de geurende nagellakken erg in maar daarna hoorde je niks meer van ze maar nu zijn ze dankzij L’Oréal weer helemaal terug! Ik ontving nr. 224 Rose Ballet. Dit is een oud roze kleur in het flesje.

En wauw, wat een leuk flesje zeg, zo'n apart uiterlijk zie je niet vaak, mooi hoor.

Het kwastje is lekker breed en mooi afgerond waardoor het erg fijn lakt.


Swatches:
Jullie zullen vast nu denken, is dit wel dezelfde kleur? Ja dat is zo, de kleur op je nagels lijkt echt niet op de mooie oud roze kleur van in het flesje, erg jammer zeg. De bruin/oranje kleur op mijn nagels vind ik eerlijk gezegd een stuk minder mooi.


Deze lak dekt netjes in 2 laagjes en je krijgt een mooie glans.


Ik heb de lak er nu  3 dagen op zitten en er is nog geen chipje af.

Jullie zijn nu vast benieuwd naar de geur? Nou toen ik deze lakte rook je echt de nagellak geur maar dat verdween al snel en maakte plaats voor een rozen geur. Ik nam aan dat dat de geur was van mijn kleurtje maar alle lakken hebben dezelfde geur. De eerste dag rook de geur heel heftig, ik hoefde niet aan mijn nagels te ruiken als ik de geur wilde ruiken, het leek net of ik parfum op had. Met de dag wordt dat wel minder. Nu moet je echt aan je nagels ruiken voor de geur. Maar het ruikt nog steeds.

Ja ik vind het leuk! Ook als je je nagellak eraf haalt merk je echt dat er olie in zit, je nagels zijn niet uitgedroogd. Toppertje dus!

Er zijn 12 tinten, dé it-colors van dit moment, van parelmoer wit tot chic muisgrijs, van verschillende tinten rood en roze maar ook zilver en blauw of zachte pastellen. Er is een matching kleur voor elke gelegenheid.

Color Riche nagellak met olie € 8,99
 
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails