donderdag 24 maart 2016

Etos | Mascara, blush, fixing spray

Etos komt regelmatig met nieuwe producten, vandaag laat ik jullie 3 nieuwe producten zien. Een blush, mascara en een fixing spray.
Kijken jullie mee?



Beautiful Blush 005 Wild Sunset:
Deze blush heeft echt een hele mooie kleur, warm roze met een gouden shimmer erin. Ook het patroontje in de blush zelf is erg mooi.


Het doosje heeft een handig formaat, rond en niet te klein, niet te groot.

Mooi hé? ♥

De blush geeft op mijn wangen een mooie gezonde blos en in de zon zie je de mooie shimmer.
Deze blush kost €3,99

Mega Volume mascara:
Een goede mascara is altijd handig en dan vooral in zwart.
Deze mascara belooft mega volume.

Het borsteltje is niks bijzonders, normale haartjes alleen is het borsteltje best wel groot.

Resultaat:
De mascara brengt goed aan en geeft mijn wimpers lengte en ze worden goed zwart.
Een prima mascara dus.

Wat deze kost stond niet in het persbericht dus daar ga ik nog even achterna.

Fixing spray:
Een fixing spray zie je de laatste tijd vaak bij de goedkopere merken. Erg handig dat iedereen het nu kan aanschaffen.
Ik heb deze een tijdje getest en deze bevalt me erg goed. Het voelt lekker fris aan op je huid en ruikt ook fijn. Ook de spray werkt fijn.


Maar het belangrijkste; ja het houd mijn makeup de gehele dag goed waarvoor deze natuurlijk ook voor is. Ik ben tevreden erover en duur is deze ook niet eens en veel heb je er ook niet van nodig.

Deze kost €4,99

Deze producten zijn te koop bij de Etos.
  
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails