dinsdag 23 februari 2016

Treacle Moon Dusted Cocoa Heaven

Ohh Treancle Moon! Waarom komen jullie telkens met nieuwe geuren? Ik heb er al zo veel haha!
Ik houd van de douche gels van Treacle Moon, hebben zo veel lekkere (soms aparte) geuren. 
Nu hebben ze een nieuwe geur uitgebracht; Dusted Cocoa Heaven!



Chocolade douche producten zag je een paar jaar geleden heel vaak van verschillende merken. En nu is het weer helemaal hot door Treacle Moon. 
De chocolade versie hadden ze nog niet maar nu wel en deze heet; Dusted Cocoa Heaven, heerlijke naam toch?

De nieuwste geur zit in de vertrouwde verpakking is omdat ze doorzichtig zijn zie je goed de geur meteen al, deze is uiteraard bruin.


De geur is echt chocolade, net chocolade melk, je moet hier zeker van van houden. Ik zelf vin deze geur in de winter heerlijk, in de zomer wat minder.

De Treacle Moon producten vind ik heerlijk, schuimen goed en geven je huid een heerlijk geurtje en maakt niet droog. Ook deze heeft dat zelfde effect op mijn huid. Heerlijk dus!


Deze nieuwste bad en shower gel is vanaf heden verkrijgbaar bij Albert Heijn voor €4,95 voor 500ml.
 
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails