dinsdag 16 februari 2016

Nivea deo

De nieuwe NIVEA Protect Care Deodorant is de meest verzorgende deodorant van NIVEA die gedurende 48 uur effectieve bescherming tegen transpiratie biedt. Door toevoeging van de verzorgende ingrediënten van de iconische NIVEA Crème voelt de okselhuid zacht aan en ruikt heerlijk vertrouwd. NIVEA Protect Care Deodorant droogt snel op de huid, waardoor er geen plakkerig gevoel achterblijft. Het resultaat: zachte oksels met een comfortabel droge en toch gehydrateerde huid met de vertrouwde NIVEA geur.

De Nivea geur, ik houd ervan! Je herkent het zo en het hoort gewoon echt bij Nivea.

Ze hebben nu ook deodorants uitgebracht met diezelfde geur! Dat lijkt me erg fijn, tijd om ze uit te testen!.

Ik gebruik zelf altijd een spray deodorant en deze heb ik ook getest. De roller heb ik aan mijn moeder gegeven.

De deodorant heeft een erg handig systeem, je kan de spray dop draaien en dan zit deze op slot.
De geur is heerlijk fris en voelt goed aan, niet prikkend. De deo spray houd mij de gehele dag goed droog en ik ruikt nog steeds fris. Ik gebruik deze nu een aantal weken en ik ben tevreden.

NIVEA Protect Care Deodorant is verkrijgbaar als spray en roller en is in één oogopslag te herkennen aan het kenmerkend blauwe NIVEA uiterlijk. NIVEA Protect & Care Deodorant is verkrijgbaar bij drogisterijen en supermarkten voor de consumentenadviesprijs van € 3,99.


Gaan jullie deze proberen?
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails