donderdag 18 februari 2016

MUA | Fixing spray, bronzer, lipstick

MUA heeft laatst weer nieuwe producten uitgebracht en hiervan review ik er 3; fixing spray, bronzer en een lipstick.
Kijken jullie mee?

Mosaic Bronzer Natural Glow Shade 1:
Deze bronzer ziet er erg mooi uit, er zitten 5 verschillende kleuren in. Deze bronzer bevat een mooie shimmer erin. Prachtig!

Het uiterlijk is gewoon simpel, mooi rond doosje met zwart.


Het resultaat op mijn gezicht vind ik erg mooi, licht bruine tint en met mooie shimmer. Je kan de kleur ook goed opbouwen. Sinds ik deze heb draag ik deze bijna elke dag, i love it!

Deze kost €3,99

Matte lipstick Scarlet Siren:
Tsjaa rode lipstick, nee ik ben er nog steeds niet van maar ik ga deze toch testen voor jullie!
Het is een matte lipstick en hierdoor maakt het vaak wat stroef en droog en dat heeft deze helaas ook, het aanbrengen gaat wat stroef en mijn lippen zijn snel uitgedroogd, dat vind ik jammer want het is een mooie dekkende rode kleur.



Deze kost €2,49.

Hieronder nog swatches van de lipstick en bronzer:

Fixing Mist:

Ik zeg eerlijk; ik heb nooit eerder een fixing spay gebruikt, tuurlijk ik ben een beautyblogger maar een primer gebruik ik ook nooit, altijd alleen foundation, poeder en blush (en dan mijn ogen nog). Dus echt de basis. Het is gewoon nooit in mijn routine gekomen en dan vergeet ik het ook te pakken.

Maar ik heb deze nu een tijdje gebruikt en het bevalt me wel, mijn foundation blijft de hele dag beter zitten en is ook fijn in gebruik. Voelt fris aan op je huid. Prikt niet.

Deze kost €6,99

MUA is te koop bij de Kruidvat en online.
 
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails