dinsdag 2 februari 2016

Leuke Action koopjes

Oohh ik houd toch zo van die Action! Meestal kom ik er wel elke week! Soms is het nog hetzelfde maar vaak hebben ze zulke leuke dingen weer! Ik ben vooral gek van decoratie, ik vind het geweldig om mijn slaapkamer te decoreren, ik heb niet zo'n grote kamer dus het is al gauw vol maar ik houd er van!
Vandaag laat ik jullie wat leuke dingen zien die van de Action vandaan komen.


Op deze foto's komt niet alles van de Action maar laatst kocht ik die kleine krukje (€3,95) Ik wist nog niet wat ik er mee ging doen toen ik deze kocht maar het was de laatste en ik moest deze hebben. Ik besloot om er het rose kleurige hertenhoofd op te zetten.

Ook van de Action op deze foto, een leuke fles (of hoe noem je zo iets?) Ik koos voor die met rose gouden onderkant omdat dat nu het kleuren thema is dat ik in mijn kamer heb. Ik weet niet waarom ik deze zo leuk vind maar ik zag deze al heel vaak staan en altijd al naar gekeken maar toch maar niet gekocht en van de week dacht ik; ach ik koop deze gewoon.
Deze is ook nog verkrijgbaar in meerdere kleuren en maten.
Op de foto zie je ook nog een kralen ketting, houten schuif, klosjes en waxinelicht houder, deze komen ook van de Action.


Dit krukje (en het vloerkleed trouwens ook) komen ook van de Action.  Dit model krukje hebben ze niet meer maar wel nog andere en die zijn ook erg leuk.


Deze leuke kussens zag ik vorige week, ze hadden meerdere verschillende teksten en de teksten waren in het zilver kleur en goud kleur verkrijgbaar.
Dit kussen kost €4,99


En natuurlijk deze draadmand, deze kennen jullie vast wel?:

Hebben jullie ook leuke spulletjes van de Action in je kamer staan?


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails