donderdag 11 februari 2016

Kneipp Douche Foam amandelbloesem

Ik houd van de Kneipp douche foams! Heerlijke geuren en verzorgd je huid goed. Eind februari komt er een nieuwe geur bij; Amandelbloesem voor de gevoelige huid. 



Een mooie zachte huid met heerlijk geurende huidverzorgingsproducten. Kneipp Amandelbloesem maakt dit mogelijk voor iedereen, ook voor de gevoelige huid! Deze verzorgingslijn is al jaren een all-time favorite bij veel vrouwen vanwege de milde samenstelling, intensief verzorgende werking en de betoverende geur. In januari  en februari 2016 komen er twee nieuwe producten bij, namelijk een snel intrekkende bodylotion en een douche foam. De ultralichte textuur van deze producten maakt de huid heerlijk zacht in een oogwenk.



De nieuwe Kneipp douche foam amandelbloesem is een zacht verzorgend foam met de meest geliefde geur van Kneipp: amandelbloesem. Een bijzondere combinatie van verzorgende amandelolie, jojobaolie en rijke sheabutter. In contact met water verandert de gel in een romig schuim voor een ultieme douche-belevenis en een mooie zachte huid.  

Het uiterlijk is al leuk, roze met bloemen! Heel mooi en vrouwelijk. Als er een mooie verpakking in het winkelschap staat spreekt mij dat meteen al aan.


Je moet schudden voor gebruik en dan komt er veel schuim uit wat ook weer meer wordt als je er naar kijkt. Jezelf er lekker mee in masseren en je huid ruikt heerlijk zoet!

Het maakt mijn huid heerlijk zacht en laat een fijn geurtje achter. Ik heb wel eens met douche foams dat het mijn huid droog maakt maar bij deze heb ik dat gelukkig niet.


Verkrijgbaar vanaf  22 februari 2016 - Adviesprijs: € 6,99, 200 ml (+/-  40 x doucheplezier obv perslucht).
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails