dinsdag 9 februari 2016

I Heart Chocolate Pink Fizz

Ik heb al 2 van deze mooie chocolade paletten en laatst zag ik op Instagram de roze versie, nou die moest ik hebben! Helaas was deze toen nog niet verkrijgbaar in Nederland maar van de week keek ik weer en toen was deze er! Kijken jullie mee naar de swatches + ooglook?



De chocolade paletten van MakeUp Revolution zien er allemaal hetzelfde uit, als een mooie chocolade reep maar telkens in een andere kleur zo heb je witte , melk, puur en caramel chocolade en natuurlijk waar het om gaat in dit artikel, Pink Fizz!


Er zitten 16 verschillende kleuren oogschaduw in, deze hebben ook allemaal een naam. Ook zit er een spons applicator in.


 Swatches:
1e rij:
Champers - Drink - Flute - Sparkling - Toast

Deze 5 zijn allemaal lichte kleurtjes, de eerste is een mooie matte highlighter.

 2e rij:
Bubbles - Girl - Party - Elegant - Celebrate - Truffle

Het pigment van deze 6 kleurtjes is prima.

 3e rij:
Rosy - Cork - Pop - France - Pink Fizz

Rosy heeft een andere substantie dan de rest, heeft minder goed pigment en is korrelig. De rest is prima gepigmenteerd.

Ik heb ook nog een ooglook gemaakt, onderstaande kleuren omrand met rood heb ik gebruikt:

Champers als highlighter, Toast op mijn ooglid, Truffel in mijn buitenste ooghoek, France is mijn crease en pink fizz in mijn binnenste ooghoek.

Ooglook:



Ik ben erg blij met dit palette, mooi uiterlijk en het pigment is goed, net zoals de andere chocolate paletten die ik heb.

Ik kocht dit palette bij MakeUpMusthaves voor €9,99


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails