zaterdag 13 februari 2016

2B Mascara, Foundation, Highlighters

2B heeft regelmatig nieuwe producten, in dit artikel review ik 4 nieuwe producten, een foundation, mascara, en 2 highlighters. Kijken jullie mee?



2B Highlighter Blush Cheek Pop Gold 02;
Ik ben gek op prachtige highlihters, ook deze ziet er prachtig uit, mooi printje erin ook!.


Eye Shadow brightener 01 white nacre:
Deze highlighter stift kan je gebruiken onder je wenkbrauw en in je binnenste ooghoek. Je brengt het aan en smeert het uit met je vingers.



Swatches 2 highlighters:

Hierboven ze je de swatches van beide highlighters, links de blush en rechts de oogschaduw.

Beide glimmen erg mooi en vooral de kleur van de oogschaduw vind ik erg mooi!

Hieronder heb ik de highlighter en eye shadow gebruikt: (onder mijn wenkbrauw en op mijn jukbeen)

Highlighter blush €4,95
Eye shadow €4,50

Mascara Black Edition Mega Drama Boost Define:
Deze mascara heeft een heel apart borsteltje en zie je de laatste tijd vaak, aan het uiteinde een bolletje. Persoonlijk vind ik het niet heel handig maar het effect is wel erg mooi.


Hierboven heb ik de mascara gebruikt, zoals je ziet geeft het een mooi effect, zwarte wimpers en lengte.

Deze mascara kost €5,95

Nude Foundation 02 Peach:
Een goede foundation vind ik moeilijk te vinden, ik blijf vaak bij hetzelfde merk maar het is altijd leuk om nieuwe uit te proberen.
De verpakking is prima, heeft een pompsysteem wat ik altijd handig vind werken.


De kleur is wel wat oranje achtig als je het opbrengt maar als je het afgepoedert hebt valt de oranje kleur reuze mee en matched het goed met mijn huid.

De foundation is niet heel erg dekkend,  mijn sproetjes zie je nog steeds maar het bedekt wel wat moet.

Resultaat:
Zonder - met

De foundation blijft de gedurende dag goed zitten, ik ben om! Ik vind deze foundation erg fijn in gebruikt en het resultaat is mooi.

Nude Foundation €8,95

2B is te koop in Belgiƫ bij: Kruidvat, Di, Dreamland, Carrefour, Colruyt, Inno, Lediscount, Cora en Suprabazar.
In Nederland kan je terecht bij diverse drogisterijen of op onze webshop www.makeuptouch.eu

Wil je op de hoogte blijven? Like dan de facebook pagina van 2B: www.facebook.com/2bcosmetics

 
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails