zaterdag 2 januari 2016

MUA Whipped Velvet + Define Mascara + Ooglook

Jullie konden al swatches zien van het nieuwe MUA Elysium palette maar jullie hadden nog een ooglook te goed daarvan van mij. En er zijn nog 2 anderen MUA producten tegelijk uitgekomen, Whipped Velvet en Define Mascara. Deze laat ik ook meteen zien.


Deze producten horen bij de Ethereal Whipped Look collectie.
MUA Luxe Whipped Velvet Lips SPRY:

Deze whipped velvet ziet er heel mooi uit, deze komt uit de MUA Luxe lijn. De kleur zie je meteen al goed, het is een mooie nude kleur. De kleur heet SPRY.
De substantie heeft wat weg van een matte lip stain. Maar deze behoud zijn glans.

De applicator brengt fijn aan en heeft een normaal formaat.



De kleur is niet te heftig maar geeft net wat extra's aan mijn lippen. En je ziet glans. Hier houd ik van, voelt lekker smeuïg aan op je lippen en het is niet zo opvallend, kan je altijd dragen dus.

Je moet deze wel meenemen als je ergens heen gaat want na een hapje en een drankje is er al veel vervaagd maar het smeuïge op je lippen blijven je wel langer voelen.

Deze kost €4,99 

Eye Define Lengtening Mascara:


Ik ben gek op mascara en draag dat elke dag. Mascara maakt je makeup helemaal af en vooral als je lichte wimpers hebt valt het meteen op als je geen mascara draagt. Een mascara moet voor mij echt zwart en lengte geven.

Dit borsteltje is iets gebogen en is van plastic. Het borsteltje vind ik fijn werken en brengt goed aan. Je krijgt er geen spinnenpoten van als je 1 á 2 laagjes aanbrengt.


Zonder mascara:


Met Define Lengtening Mascara van MUA:


Wat een verschil hé? Mijn wimpers zijn goed zwart en hebben lengte zoals deze mascara ook beloofd.

MUA Eye Define Lengthening Mascara kost €4,99.

Ooglook met MUA Elysium palette + mascara:
In onderstaande ooglook heb ik het MUA Elysium palette gebruikt, deze heb ik al gereviewed (klik hier)maar een ooglook hadden jullie nog te goed van mij. Dat kon ik mooi combineren met de MUA mascara.

Ik heb ook het potlood gebruikt die in het palette zit, de zwarte kant als eyeliner en de huidskleur in mijn waterlijn alleen zie je daar weinig van terug.
Het is een vrij neutrale ooglook, je kan deze heftiger maken door de zwart erin te gebruiken.


Deze kleuren heb ik gebruikt:
De lichte kleur als highlighter, de 2e kleur in mijn binnenste ooghoek, de 3e en 4e kleur op mijn ooglid en de 4e kleur ook in mijn crease.


De producten van de MUA Ethereal Whipped Look zijn uitsluitend verkrijgbaar bij Kruidvat of bij kruidvat.nl/mua.
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails