donderdag 7 januari 2016

MUA Twelfth Night Winter Shades Eyeshadow Palette + Ooglook

Het mooie merk MUA (MakeUp Academy) heeft een nieuw oogschaduw palette genaamd; Twelfth Night Winter Shades. 
Vandaag review ik het palette en laat ik jullie een ooglook zien wat je o.a met dit palette kan maken.


Er zitten 12 verschillende kleuren in, van licht nude tot antraciet. Allemaal met shimmer.
Er zit ook een applicator bij met aan 2 kanten een spons, deze gebruik ik eigenlijk nooit, ik gebruik altijd mijn eigen vertrouwde kwasten.


De kleuren hebben ook namen, deze staan achterop het palette.
Bovenste rij:
Ice - lichte nude
Myrh - goud
Frost - ijs blauw
Oudh - koper
Coal - bruin
Fir - donker bruin
Ze hebben allemaal shimmer.

Onderste rij:
Hush - beige zonder shimmer
All spice - bruin
Ivy - groen
Plum - paars
Enchant - blauw/grijs
Star Shine - antraciet.
Behalve Hush bevatten ze allemaal shimmer.


Swatches:
Bovenste rij:
Ze hebben alle 6 goed pigment, vooral de koper kleur en ijs blauwe kleur vind ik mooi.

Onderste rij:
Deze zijn ook allemaal goed gepigmenteerd, de paarse en de grijs/blauwe vind ik erg mooi.

Ooglook:

Deze 4 kleuren heb ik gebruikt:
Hush onder mijn wenkbrauw en in mijn ooghoek, Frost en Plum op mijn ooglid en Star shine in mijn crease.


Dit palette kost €5,99.
De producten van MUA zijn uitsluitend verkrijgbaar bij Kruidvat of bij kruidvat.nl/mua.
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails