zaterdag 23 januari 2016

MUA Lash BOOM Volume Length Mascara + Matte eyeliner

Het mooie merk MUA heeft o.a. deze 2 producten nieuw in haar lijn. Het gaat om de Lash BOOM Volume length mascara en een matte black eyeliner.
Kijken jullie mee naar mijn reviews?
Lash BOOM Volume Length Mascara:
Deze mascara heeft een mooi opvallend uiterlijk, paars! Die kleur valt lekker op, mooi hoor.


Het borsteltje:
Veel merken komen met dit soort borsteltjes uit maar of ik het nou zo handig vind? Nee eigenlijk niet, ik vind het maar onhandig.


Matte Black Eyeliner:
Een matte zwarte eyeliner had ik nog niet, ik gebruikte altijd een glimmende zwarte maar matte lijkt me wel erg mooi!

De verpakking is ook matte met witte opdruk, leuk die lijntjes op de dop.


Dan het kwastje, ja eigenlijk is het geen kwastje, het heeft een plastic? tipje. Het is niet flexibel waardoor je precies kan aanbrengen alleen het tipje is best wel hard/stevig. Zelf vind ik altijd een stift fijn aanbrengen en nadat ik deze hebt gebruikt gaat mijn voorkeur nog steeds uit naar een stift eyeliner.


Beide producten heb ik natuurlijk ook gebruikt:

De eyeliner vond ik lastig aan te brengen, zoals je ziet is het niet helemaal strak maar wel mooi matte zwart. Mooi intens zwart.
De mascara geeft mijn wimper zeker lengte en volume, dat is wat de mascara belooft en ook doet.
Ook de kleur is goed zwart.

De mascara kost €4,99 en de eyeliner €3,49.

De producten zijn verkrijgbaar bij de Kruidvat, ook online.

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails