donderdag 14 januari 2016

Mobile fun - Desktop kabel manager

Vandaag laat ik jullie weer een handige gadget zien, dit keer de desktop kabel manager. De kan je op je bureau plakken en handig je kabels opgeruimd in leggen.
Deze komt van de webshop MobileFun. Zoek je iPhone 6S accessoires ? Neem dan ook zeker even een kijkje op de webshop.


Ik heb deze op dit moment op mijn bureau liggen. Aan de onderkant heeft deze anti slip stukjes zodat het stevig blijf staan als je allerlei kabel erin hebt.


Het uiterlijk ziet er leuk uit, strak ontwerp en misstaat niet op je bureau. Ik vind het erg handig om meerdere apparaten om te laden, de komen de kabels niet door elkaar en als het apparaat is opgeladen haal je de kabel uit het apparaat maar de kabel kan gewoon erin blijven liggen zonder dat deze valt.


Wat vinden jullie hiervan? Handig of niet?

Deze kost €13,99 en verkrijgbaar bij Mobile Fun.



Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails