dinsdag 19 januari 2016

Maybelline Baby Lips + Baby Skin

Babylips krijgt een vervolg in de vorm van Babylips Balm en Blush en Babyskin. 
Ik laat jullie vandaag 2 babylips balm en blush zien en de 2 babyskin producten.

Kijken jullie mee?



De babylips balm en blush is verkrijgbaar in 4 soorten.
Ik ontving er 2; 02 Flirty Pink (links) en 03 Juicy Rose.(rechts)


Het uiterlijk ziet er heel erg leuk speels uit. Een half bolletje als lipbalm en blush. Het heeft een klein plat stukje waar je het gemakkelijk kan vast houden. Dit werkt fijn voor als je het wilt aanbrengen als lipbalm maar ook al blush.


Swatches:
02-03

Links zie je nr. 02 en rechts nr. 03.
Op je lippen zie je weinig kleurverschil eigenlijk. Het geeft net eventjes iets extra's aan je lippen qua kleur en ze glanzen.
Ook verzorgen ze mijn lippen goed, ze voelen lekker vettig aan en hebben een aangename smaak/geur.
Na een paar uurtjes moet je we weer bijsmeren maar dat is logisch.

Als blush:
02:

03:
De linkse foto is net aangebracht en uitgesmeerd en de rechtse foto is met poeder erover heen.
Ik zelf vind het te vettig aanvoelen en te veel glimmend zonder poeder erover heen. Ik ben sowieso geen fan van creme blushes.

Baby skin:

Er zijn 2 nieuwe soorten baby skins. Instant fatigue blur en instant pore eraser.
De linkse is perfect voor een healthy glow en de rechtse als primer.


Instant pore erase - instant fatigue blur:

Instant fatigue blur:
Hydrateerd en verfrist zodat je er snel weer uitgeslapen uit ziet.

Deze heeft de kleur van een foundation maar als je het opbrengt zie je daar niks meer van terug.

Instant pore eraser:
Maakt de porien zichtbaar kleiner met een frisse gladde huid als resultaat.

Deze is doorzichtig en voelt aan als een primer en daar is deze ook geschikt voor om te gebruiken.

Beide maken mijn huid zacht en glad. Maar van het effect zie ik weinig, en tussen beide geen verschil.
Wel werkt de pore eraser goed als primer. Mijn makeup blijft de gehele dag goed zitten.

De babyskin is alleen verkrijgbaar bij de Kruidvat en de babylips balm en blush bij alle drogisten.

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails