zaterdag 16 januari 2016

Catrice Treasure Trove Eye Shadow Palette

Deze maand ligt de mooie Catrice collectie genaamd 'Treasure Trove' in de winkels. Ik kocht van deze serie alleen het oogschaduw palette.
Kijken jullie mee naar de swatches + ooglook?


Dit palette is heel mooi vorm gegeven, een wit stevig doosje met gouden sterren erop.
Aan de binnenkant zit er een spiegel.


Er zitten 8 kleuren in, de oogschaduws zelf zijn best wel groot. Er zitten 3 matte kleuren in en 5 shimmer kleuren. Ook zit er een spons applicator bij.


Swatches:
Bovenste rij:
De 1e kleur is een lichte matte kleur. De 2e kleur is een lichte shimmer highlighter. De 3e kleur valt een beetje tegen eigenlijk, is heel licht met een kleine glitter. De 4e kleur is een bruine shimmer.

Ze zijn goed gepigmenteerd alleen de 3e valt erg weg.

Onderste rij:
De 1e kleur is een matte bruine. De 2e kleur is een shimmer bruin. De 3e kleur is een gouden shimmer. De 4e kleur is een matte donker bruin.

Dit pigment is allemaal goed. 

 Ooglook:

 Ik hebt voor deze ooglook de onderstaande kleuren gebruikt:

De 1e onder mijn wenkbrauw, de 2e in mijn binnenste ooghoek. De 3e en 4e op mijn ooglid en de 5e in crease. Ook op mijn ogen zijn de kleuren goed gepigmenteerd.

Alleen de gouden kleur (de 4e) heeft best veel fall out van glittertjes

Dit palette kost €7,99 en verkrijgbaar bij de Kruidvat en Trekpleister.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails