zaterdag 9 januari 2016

2B Metal Effect Nagellak

2B komt met een mooie collectie waarin 6 nagellakjes zitten met Metal Effect. Ik swatch er 3 van. Kijken jullie mee?


Het uiterlijk van de nagellakjes past perfect bij de nagellak, een metallic effect.

Je moet de nagellakjes wel goed schudde voor gebruik anders ziet de lak er raar uit. Er zit 7ml lak in.


Het kwastje is vrij kort maar is niet storend tijdens het nagels lakken.


Swatches:
062 Gold:
Met metallic lak moet je altijd voorzichtig zijn, je ziet alles! Zoals je ziet zie je alle oneffenheden in mijn nagels er door heen schijnen. Op foto 3 of uit de verte valt het niet heel erg op, net hoe het licht valt.
Deze dekt met 3 laagjes.

 064 Pastel Pink:
Met deze roze hetzelfde verhaal, je ziet alles! Terwijl ik nu wel mijn nagels gepolijst hebt maar je ziet geen verschil. Jammer!
Deze dekt in 2 laagjes.

065 Pastel Violet:
Deze paarse/blauw lak dekt in 3 laagjes en ziet er wat beter uit dan de voorgaande lakjes. Dat komt ook deels doordat ik onder deze lak een base coat draag.

Conclusie: Het zijn mooie lakjes, leuk effect vind ik maar je moet sowieso een basecoat dragen (wat eigenlijk altijd moet;)). De lak droogt erg snel wat fijn is. Ook de houdbaarheid is prima, ze blijven een paar dagen chiploos zitten.

Ze kosten 3,95 p/st.

2B is te koop in Belgiƫ bij: Kruidvat, Di, Dreamland, Carrefour, Colruyt, Inno, Lediscount, Cora en Suprabazar.
In Nederland kan je terecht bij diverse drogisterijen of op onze webshop www.makeuptouch.eu

Wil je op de hoogte blijven? Like dan de facebook pagina van 2B: www.facebook.com/2bcosmetics


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails