donderdag 17 december 2015

Trind nagellak Herfst/Winter collectie St. Moritz

Trind heeft een nieuwe collectie voor de herfst/winter genaamd St. Moritz. Deze collectie bevat 6 gelimiteerde kleuren. Van glitter tot donker bruin. Kijken jullie mee naar de swatches?


Het uiterlijk van de Trind nagellak vind ik altijd heel erg mooi en dat komt vooral door de dop. 
Er zit 9ml inhoud in.

Het kwastje is wel vrij dun maar lakt prima en precies.

Swatches:

CC219 Jet Set:
Jet Set is een mooie fuchsia kleurtje. Deze dekt prima in 2 laagjes.

 CC216 Starry, Starry Night:
Dit is een leuke groene/zilveren glitter lak die je over een basis kleurtje kan dragen.
Ik heb 1 laagje aangebracht op het fuchsia kleurtje.

 CC218 Go Nude:
Go Nude is een mooi neutraal nude kleurtje. Deze dekt in 2 laagjes.

 CC217 Dashing Through the Snow:
Dit lakje snap ik niet helemaal, het kan zo gedragen worden of al topcoat. Maar op de foto draag ik 2 laagjes en 1 laagje over een andere kleur heen maar beide heeft het een effect wat ik zelf niet zo mooi vind.

 CC220 Dear Santa:
Rood kan natuurlijk niet ontbreken. Het is een mooie diep rode kleur, deze dekt in 2 laagjes.

 CC221 Upper Class Rebel:
Dit is een heel donker bruin kleurtje, bijna zwart. Deze dekt in 2 laagjes.

 (sorry voor de slechte swatches maar was erg ziek toen ik deze swatches maakte)

Trind is te koop bij verschillende drogisterijen voor € 10,12 (9 ml) per stuk.
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails