zondag 6 december 2015

Swatch | Trend It Up Desert Nudes 050

Toen ik een tijdje geleden in Duitsland was zag ik een nieuw merk namelijk Trend It Up. Dit merk is van de DM zelf. Ik zag een heleboel mooie nagellakken en ik kocht er aan aantal waaronder deze Desert Nude 050. Dit 8is een sand nagellakje.

Toen ik dit lakje kocht wist ik eigenlijk niet dat het een sand lakje was, ik dacht gewoon een mooie nude kleur. Maar het heet Desert Nudes dus aan het woord Desert kon ik zien dat het een sand lakje was. Ach, het is wel een leuk effect.


Dit is nr. 050. Helaas heeft deze geen naam. Het is een licht beige kleurtje met groen/gouden shimmer erin. Deze dekt in 2 laagjes en als het droog is krijg je het sand effect.


Ik weet niet meer wat deze gekost heeft maar in ieder geval niet duur, rond de 1,50/2 euro. Deze is te koop bij de DM in Duitsland.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails