zaterdag 12 december 2015

Rio Rosa Mosqueta Hand Cream

Een handcreme is voor in de winter voor de meeste mensen een must. Ook zijn mijn handen droger in de winter dan in de zomer en ik gebruik ook daarom graag een hand cream. Ik heb al meerdere producten van het merk Rio Rosa Mosqueta en ze hebben een nieuw product; je raadt het al; een hand cream.

Nieuw in deze lijn is de Rio Rosa Mosqueta Handcrème. Deze crème met actieve plantenextracten combineert de voordelen van rozenbottelolie met voedende Shea Boter, Sacha Inchi en Babassu Olie. 


De handcreme zit in een handige tube met een mooie blauwe print erop. Er zit 50ml. in.



De handcreme heeft een volle substantie en smeert goed uit. De geur vind ik niet echt heel lekker, een beetje saai eigenlijk.  Een beetje een muffe geur. Dat vind ik jammer. Een handcreme vind ik toch wel dat het lekker voor mij hoort te ruiken.
Wel is de kwaliteit goed. Trekt snel in en je handen voelen heerlijk zacht aan. En dit blijft ook de gehele dag dus dat is mooi.


Van de geur vind ik jammer maar de kwaliteit van de creme is fijn.

Rio Rosa Mosqueta producten zijn verkrijgbaar bij natuurwinkels, gezondheidswinkels (o.a. De Tuinen), drogisterijen en in diverse online shops. 

Rio Rosa Mosqueta Handcrème 50 ml € 8,45
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails