dinsdag 29 december 2015

Park Avenue Million Colours Lipstick palette 01

Park Avenue heeft weer verschillende nieuwe producten waaronder die lipstick palette nr. 01 in rood tinten. Vandaag swatch ik deze voor jullie.



Het palette bevat 5 kleuren lipsticks van licht naar donker. Er zit een applicator bij met 2 verschillende kanten kwastjes. Er zit in de deksel een smal spiegeltje, zo maakt niet palette zich zelf ook makkelijk om mee te nemen en kan je het onderweg gemakkelijk bij werken met het bijgeleverde kwastje en spiegeltje.


Het begint bij een peach kleurtje en dan van licht rood naar donker rood.


Swatches:

Zoals je op de swatches op mijn arm kan zien, zie je al het goede pigment.
Maar dan nu de swatches op mijn lippen:

 01:
De peach kleur is mooi dekkend en vrij neutraal vergeleken met de rest uit dit palette.

 02:
Ja hier begint het rood, dit is de lichtste rood uit dit palette.

 03:
Een tint donkerder rood.

 04:
Een weer wat tinten donkerder rood.

 05:
De aller donkerste bordeaux rood uit dit palette.

De lipsticks zijn lekker romig, vooral de 4e in het palette. Het kwastje vind ik fijn aanbrengen en ook op je lippen voelt het fijn aan zowel het kwastje als de lipstick zelf.

Het pigment is heel erg goed en verbaasd mij zeker. Meestal met zulke paletten is het wat stug. Maar deze zijn echt heel fijn om aan te brengen. Ze blijven ook best wel een paar uurtjes goed zitten maar je moet wel bijwerken, vooral bij die heftige kleuren.

Dit palette is ook nog verkrijgbaar in een andere kleuren combinatie en kost €10,99.

Het merk Park Avenue is exclusief verkrijgbaar bij de DI.

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails