dinsdag 1 december 2015

Mobile fun - USB LED Lampje

Ik ben gek op leuke gadgets. De webshop Mobile Fun heeft leuke accessoires zoals de Nexus 5X accessoires en leuke gadgets. Zoals deze USB LED lampje. Kijken jullie mee?



Deze is heel compact dus handig om mee te nemen. Deze UB LED lamp vind ik erg handig, als je 's avonds achter de laptop zit kan je dit lampje is je USB poort doen en dan heb je extra licht. En niet een klein beetje licht, nee ook nog veel sterk licht.


Dit USB lampje is flexibel en kan je buigen zoals ik heb gedaan op onderste foto.  Als je het niet gebruikt kan je het ook weer gemakkelijk terug buigen.


Deze kost €14,49 en verkrijgbaar bij MobileFun.

Wat vinden jullie van deze gadget? Ik vind deze erg fijn in gebruik en het heeft een handig compact formaat.
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails