dinsdag 22 december 2015

iPhone 4 oplader

Vandaag laat ik jullie weer een leuke gadget zien van de webshop MobileFun. Dit keer een handige oplader die je overal neer kan zetten, bijvoorbeeld op je bureau. Maar de webshop verkoopt nog veel meer zoals de Nexus 6P accessoires




Mijn iPhone 4 is vaak leeg, deze moet ik elke dag wel opladen dus dat is best onhandig. Maar met deze oplader maakt het al een stukje makkelijker. Je kan deze gewoon op je bureau neer zetten en opladen. Ik vind het zelf erg makkelijk want mijn iPhone staat gemakkelijk en je kan er ook nog wat op doen.
Mijn iPhone 4 past er gemakkelijk in, wel moet het hoesje eraf want ik heb zo'n hoesje eromheen die je openslaat. Maar dat maakt niet veel uit, die krijg je er gemakkelijk om en af.


Een uurtje in de oplader en mijn iPhone kan weer een dag mee. Mijn iPhone staat stevig in de oplader en de oplader ziet er niet heel lelijk uit, mooi stylish. Er zit een USB kabeltje bij, deze kan je in je computer prikken of met de oplader van de iPhone is het stopcontact.

Deze kost 25,49 en verkrijgbaar bij MobileFun.


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails