zaterdag 5 december 2015

I ♥ MAKEUP Baked Heart blush + highlighter

Bij de Kruidvat hadden ze laatst de mooie hartjes van I ♥ MAKEUP in de folder staan. Ik had er al 2 maar ze zijn zo mooi dat ik er nog 2 bijgekocht heb die ik nog niet had.
Kijken jullie mee naar deze pareltjes?

Ik kocht Peachy Keen Heart, dit is een triple blush in bruin tinten. En ik kocht een prachtige highlighter genaamd Goddess Of Love.


De verpakkingen zijn al super leuk en ze zijn ook gewoon echt groot en je doet er mega lang mee. Ik heb er 1 die ik al maanden dagelijks gebruik en alleen de bolling is eraf.

Goddess Of Love:

 Blushing Hearts Peachy Keen:

Beauties hé?

Swatches:
De 3 kleuren van Peachy Keen en dan een mix - Goddess Of Love

Ik heb Peachy Keen op mijn wangen gebruikt en Goddess Of Love op mijn jukbeenderen. Biede vind ik erg mooi. Peachy Keen geeft een mooie roze/bruine kleur en de highlighter geeft een mooi effect.

Ze kosten €5,99 p/st. en tijdelijk te koop bij de Kruidvat. (ook de leuke chocolate paletten!)


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails