donderdag 31 december 2015

Feestelijke nailart

December is natuurlijk de feestmaand en voor Kerst en Oud en Nieuw heb ik een nailart gemaakt die ik naar mijn idee bij de feestmaand vind passen.



Als ik denk aan Kerst en Oud en Nieuw denk ik vooral aan zilver, zwart en glitters. Nou die 3 besloot ik te combineren in een nailart.
Ik heb gekozen voor een zwarte gellak met een fijn glittertje erin. Deze heb ik op mijn middelvinger en pink aangebracht.

Op mijn wijsvinger en duim heb ik een zilveren shimmer gellak gedaan. Op mijn ringvinger ook maar heb deze nagel helemaal volgeplakt met steentjes in 3 verschillende maten. Ik ben er ondetussen wel al wat verloren, hihi want heb het er al 2,5 week op zitten intussen.


Wat vinden jullie? Past het bij de feestmaand volgens jullie?

Fijne avond!



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails