donderdag 24 december 2015

Essence Merry Berry 2x nagellak

Van de nieuwste Essence collectie Merry Berry kocht ik 2 nagellakjes. Ik mag van mij zelf niet veel makeup en nagellak meer kopen want kom er echt in om maar deze 2 mochten van mij zelf.
Kijken jullie mee naar de swatches?


Deze collectie bevat 4 kleurtjes en een topcoat. Ik kocht 1 kleurtje 04 Red Rocks en de topcoat met goud kleurige stukjes erin 01 I♥My Golden Pumps.

De flesjes zijn zo cute met het goud kleurige bolletje als dop. Er zit 8ml inhoud in.

De dop houd niet heel vervelend vast tijdens het lakken, heb er geen probleem mee gehad dat het vervelend vast hield, merkte er niks van.

Swatches:

04 Red Rocks:
In het flesje leek deze kleur meer naar het fuchsia toe te gaan maar op je nagels is het echt rood.
Ik draag 2 laagjes maar hier en daar zie je mijn randjes erdoor heen komen. Jammer!

 01 I♥My Golden Pumps:
Gouden glitters horen natuurlijk helemaal bij Kerst en vooral over een rood kleurig lakje is het helemaal kerst!
Ik heb 1 laagje aangebracht, voor meer goud kleurige stukje kan je nog een laagje aanbrengen. Het is wel aan te raden er een topcoat overheen te doen want anders voel je de stukjes.

Er zijn nog meer leuke lakjes uit deze collectie maar ik houd het bij deze 2.
Hebben jullie ze gekocht?

Ze kosten €1,99 p/st. en verkrijgbaar bij de Kruidvat en Trekpleister.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails