zaterdag 19 december 2015

Essence Advent kalender 1 t/m 7

Jullie hebben het misschien al gezien op mijn Instagram? Maar ik heb ook de Essence advent kalender en elke dag maak ik natuurlijk een vakje open en deel ik deze met jullie. Vandaag laat ik jullie de eerste 7 producten zien.


Ik vind het wel leuk van Essence gedaan dat niet iedereen dezelfde kleur op dezelfde dag heeft zo weet je nooit van te voren welke kleur je kan verwachten.

Dag 1: Een nude kleurtje 02 Made With Love
Dag 2: Galaxy topcoat 05 See you in My Dream
Dag 3: Een groen lakje 11 Kiss Under the Mistletoe
Dag 4: Een fuchsia kleurtje 14 Have a Very Pink x-mas!
Dag 5: Jelly Flakes topcoat 04 North Pole Princess
Dag 6: Nagelvijl
Dag 7: Een donker blauw kleurtje 09 The Night Of Magic


Hebben jullie ook de advent kalender? Ik doe ook dagelijks mee met de online advent kalender van Essence.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails