zaterdag 26 december 2015

Biomed gezichtsverzorging + winactie

Biomed is op het moment hét leidende medische/natuurlijke gezichtsverzorgingsmerk in Duitsland. De Biomed producten worden ook in Frankrijk, Nederland en 7 andere landen verkocht. Ik ontving 3 producten die ik vandaag review en ik ma deze 3 producten ook verloten onder mijn bezoekers. 




Informatie:



High Five:
Beschermende, vochtinbrengende handcreme.

De handcreme heeft een leuke naam; High Five! Leuk dat ze daar aan gedacht hebben. Het gaat natuurlijk om of het product goed werkt maar zo'n extraatje val ik wel voor.
De handcreme zit in een goede verpakking, lekker rustig zonder te veel poespas. Er staat precies op wat wij als consument willen weten, inhoud, hoe aan te brengen, informatie etc.
Het is een tube van 50ml wat prima is voor een handcreme.
De handcreme heeft een hele lichte geur. Ik persoonlijk vind dat wel fijn dat het niet heel erg overheerst. De handcreme trekt snel in en laat geen vettig laagje achter. Na gebruik voelen mijn handen heerlijk zacht aan gedurende dag.
Ik gebruik deze handcreme nu al een tijdje elke ochtend en mijn droge handen zij zeker vooruit gegaan.
Ik ben erg blij met deze handcreme.


50ml €6,99

Pure Detox Mask:
Zuiverend, ontgiftend masker.
In het doosje zit er een boekje bij met informatie en de verschillende producten die Biomed heeft.
Het masker zit in een best kleine tube van 40ml.
Je moet dit masker aanbrengen en dan 5 min. in laten trekken. Dit masker heeft ook niet echt een overheersende geur. Als je hebt opbrengt voelt het heerlijk fris aan. Na de 5 min. moet je het met lauwwarm afwassen. Dan voelt je gezicht echt heerlijk zacht aan en ziet er schoon en verzorgd uit.


40ml €14,99

Peel Me Up:
Enzymhoudende peeling met papaya en ananas extracten.
Ook in dit doosje zit er een boekje bij. Deze peeling heeft ook een inhoud van 40ml.
Deze peeling mag je 1 á 2x per week gebruiken. 5 min. in masseren en dan met lauw water afspoelen.
Ook deze peeling heeft niet echt een geur, ik had gehoopt van wel omdat er staat met papaya en ananas extracten alleen daar ruik je niks van terug. Mijn huid voelt heerlijk zacht aan na gebruik, ik krijg geen trekkende huid ervan. Ik gebruik deze nu een tijdje 1x per week.


40ml €14,99

Ik ben fan van deze 3 producten, alle 3 zijn erg fijn in gebruik en zacht voor de huid.

De online apotheek waar de producten verkrijgbaar zijn:
https://www.viata.nl/online-apotheek

Wil je deze 3 producten winnen?
Dat kan!
Wat moet je doen:
- Volg mijn blog op bloglovin. https://www.bloglovin.com/blogs/nailgloss-1897573
- Like de facebook pagina van Biomed; https://www.facebook.com/biomed.organics.nederland/
- Laat een reactie achter dat je mee doet.




Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails