dinsdag 10 november 2015

Hema | Ice On Fire

Alle tinten die bij een ijskoude winterdag horen zijn in deze uitgesproken HEMA Beauty wintercollectie te vinden,
geïnspireerd op een Frozen Winterbeauty. Denk aan verschillende hoogglanzende metallics voor de ogen en nagels
maar ook een hoogglans highlighter voor de huid. Zo koel als de tinten, zo vurig en betoverend is de look: 
dromerig…met een sprookjesachtige uitstraling.


Van deze collectie ontving ik 2 kleuren liquid eyeshadow mousse (05 en 06)
Nr. 05 is een metallic blauw en nr. 06 een metallic grijs.

Ik vind deze lijn erg mooi, koele tinten en metallic.


Eerlijk gezegd gebruik ik nooit een vloeibare oogschaduw 9 van de 10 keer gaat het creasen en vooral ook omdat ik vettere oogleden heb. Dus ik was een beetje sceptisch maar ik heb ze toch gebruikt.

Ik zeg eerlijk, wauw ik ben verrast, na een dag werken zit het er gewoon nog goed op, het is niet gaan creasen in de lijntjes, ik kon het haast niet geloven eigenlijk. Ik heb wel een oogschaduw basis eronder gebruikt voor de zekerheid.

De applicator brengt goed aan en meestal veeg ik het nog een beetje uit met mijn vinger.

Swatch:

Ze zijn verkrijgbaar in zeven nieuwe lichte tinten roze, wit, blauw, zilver, grijs, groen en lila (€ 3,50 p/st.).

Long Lasting Nagellak nr. 45:
Match je nagels met een bijpassende koele metallic tint zoals de nagellak, dit is nr. 45. Metallic licht blauw.


Met metallic/parelmoer tinten heb je vaak dat het streperig lakt, bij deze is dat ook een beetje maar storend vind ik het niet. Deze lak is dekkend in 2 laagjes.
Ook droogt deze lak snel en blijft prima een paar dagen zitten.


Wat vinden jullie van deze icy producten? Iets voor jou of skip je het liever?

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails