zaterdag 21 november 2015

Greenland Fruit Emotions douchesensatie

Ik heb al meerdere producten van Greenland en wat zijn dat heerlijke producten zeg! Ik heb nu ook de shower mousse van Greenland is de kleur Papaya-lemon en ik kan vast verklappen, deze is ook zo heerlijk!



Informatie:
Douchen is een prima tijdbesparend alternatief voor een uitgebreid badritueel en een goed begin van de dag. Tijdens het douchen willen we het beste voor onze huid en prikkelen we de zintuigen. Met de douche innovatie van Greenland voelt je huid zachter en ruikt deze lekkerder dan ooit. Onze zachte en romige Fruit Emotions shower mousses zijn beschikbaar in drie heerlijke geurcombinaties en verpakt in de kenmerkende aluminium flessen. De geuren papaya-lemon, lime-vanilla en strawberry-anise zijn verkwikkend en bevatten een zeer hoog percentage natuurlijke ingrediënten: tenminste 95% van de ingrediënten is van natuurlijke oorsprong. Ze zijn vanzelfsprekend vrij van onder andere SLS/ SLES, minerale oliën en parabenen. Kortom: een natuurlijke weldaad voor lichaam en geest!

Ik heb al meerdere Greenland producten in deze geur. Deze geur spreekt mij het meeste aan en is heerlijk zoet en fruitig. Daar wordt je toch vrolijk van?


Deze shower mousse is echt heerlijk, er komt veel mousse uit en is makkelijk in gebruik. Als je de mousse insmeert gaat het goed schuimen. De geur ruik je goed als je aan het douchen bent en daarna ruik je het ook nog op je huid.

Na gebruik voelt mijn huid heerlijk zacht aan en niet droog/trekkend. Ik heb deze nu al meerdere keren gebruikt en vind deze erg fijn. Vooral 's ochtends, je wordt goed wakker van deze frisse fruitige geur.



Greenland Fruit Emotions shower mousses (consumentenadviesprijs €14,50) zijn verkrijgbaar via www.greenlandbodycare.com en diverse drogisterijen, apotheken en gezondheidswinkels. Voor meer informatie kan de consument kijken op www.greenlandbodycare.com.

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails