zaterdag 7 november 2015

Garnier Loving Blends Verfrissende Shampoo

Loving Blends. Een nieuwkomer die houdt van jouw haar. Loving Blends biedt een nieuwe manier om je haar te verzorgen: liefdevol en zacht met natuurlijke ingrediënten. Een volledig assortiment aan kwalitatieve en verfijnde blends met een specifiek recept voor ieder haartype. Elke blend is een combinatie van natuurlijke ingrediënten die elkaar aanvullen om het haar te voeden, te beschermen en er natuurlijk en gezond uit te laten zien. De verfijnde geuren van de ingrediënten zorgen voor een heerlijk verwenmoment. Met Garnier Loving Blends wordt je haar glanzend, gezond en natuurlijk vol van leven… Loving Blends, liefde voor haar. 

Ik heb zelf helaas heel gauw vet haar. Maar hoe vaker je je haar vast hoe sneller het ook weer vet wordt. Maar om met vet haar te lopen is natuurlijk ook niks. Dus ik ben altijd op zoek naar een goede shampoo waarvan mijn haar minder vet wordt.
De Loving Blends van Garnier zijn nieuw dus ik ben erg benieuwd naar de verfrissende shampoo.
Deze is speciaal voor haar dat snel vet wordt.


De shampoo heeft de geur van verfrissende klei en citroen. Echt heerlijk fris, deze geur is echt heel erg lekker en ruik je goed als je je haar aan het wassen bent. Ook als je uit de douche bent ruikt je haar er nog na.

De substantie is fijn, niet heel dun. Als je het in masseert schuimt het goed en het is goed uit te spoelen.


Deze shampoo heb ik nu een aantal weken gebruikt en ik moet zeggen dat ik wel verschil merk. mijn haar is op de laatste dag minder vet. Ook mijn moeder zag het verschil. Verder merk ik geen verschuil met mijn vorige shampoo maar dat hoeft ook niet ik vind het al erg fijn dat mijn haar minder snel vet is nu.

Ik ben positief verrast door deze shampoo en als deze op is ga ik deze opnieuw aanschaffen.

Prijs: Shampoo: €3,49
Van deze lijn is ook nog verkrijgbaar;
Conditioner: €3,49 | Haarmasker: €5,99 | Serum: €7,99

Deze lijn is verkrijgbaar bij de drogist.

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails