dinsdag 3 november 2015

Etos mascaras

Zet je ogen in de spotlights met de nieuwe mascara-collectie van Etos! Ga voor telescopische verlenging, verdriedubbel je volume of ga voor een sexy krul. De Etos mascara's zijn de eerste nieuwe make-up producten binnen de grootschalige Etoseigen merk relaunch!

Ik review 3 soorten; volume, separation + volume en sensitive + volume.


Verbeterde formules, vernieuwde borstels, een prachtige verpakking en een geweldig resultaat; dat is waar de nieuwe mascara-collectie van Etos voor staat. En - niet te vergeten - met de zachte prijs die je van Etos gewend bent. De collectie telt maar liefst 17 verschillende mascara’s, zodat er voor iedereen een perfecte match is.

Een goede mascara is soms lastig te vinden, ik wil graag dat mijn wimpers goed zwart zijn, langer worden en dat ze niet aan elkaar plakken zodat je spinnenpoten krijgt. Ik heb ze alle 3 gezegd en ik moet zeggen, alle 3 vind ik ze erg fijn, toch is er wel verschil tussen deze 3.



Hieronder zie je mijn wimpers zonder mascara:

En hieronder komen de 3 mascara's:

Volume €3,99:
De klassieker der klassiekers voor indrukwekkend en langdurig volume.
Ook verkrijgbaar in Brown,
Purple, Blue en Green

+ Waterproof

De volume is goed zwart en vind ik echt een basis mascara, prima resultaat maar niet wauw.

Separation €5,99:
De plastic borstelhaartjes zorgen stuk voor stuk voor gedefinieerde wimpers en intens volume.

Ook verkrijgbaar in Waterproof



De separation scheidt inderdaad goed mijn wimpers en dit komt al goed in de buurt van mijn perfecte mascara.

Sensitive €5,99:
Speciaal voor gevoelige ogen, zonder in te boeten op intensiteit, volume en separatie.
Ook verkrijgbaar in

Brown en Waterproof

De sensitive vind ik erg mooi, ik heb geen gevoelige ogen maar het resultaat vind ik het mooiste met deze mascara, goed zwart, lengte en mijn wimper plakken niet aan elkaar.

Alle 3 blijven ze goed de gehele dag zitten en het is erg fijn dat ze ook waterproof zijn.

Kortom, alle 3 vind ik prima, de 1 wil natuurlijk iets anders dan de ander. En voor mij vind ik de sensitive versie het fijnst.
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails