zaterdag 14 november 2015

BornPrettyStore Nailart

Het is al weer een hele tijd geleden dat ik over producten schreef van de webshop BornPrettyStore maar laatst ontving ik 3 producten en daar heb ik een nailart mee gemaakt.
Kijken jullie mee?



De laatste tijd ben ik weer lekker aan het stempelen op mijn nagels en er zijn zo veel soorten stempels dat ik wel eens een nieuwe wilde uitproberen, toen ik deze zag op de site van bornprettystore ging deze meteen mijn digitale mandje in. Op de foto's zag het er zo zacht uit en dat leek mij erg fijn om mee te stempelen. Deze is verkrijgbaar in het zilver zo als die van mij of in het goud.

Het stempel kussen is echt zo zacht en flexibel. Ik dacht in het begin voordat ik deze ging gebruiken dat de stempel er misschien niet goed recht op kwam omdat deze meebeweegt maar dat is helemaal niet zo. Het werkt juist super fijn. Als je aan het stempelen bent op je nagel voel je ook hoe zacht en flexibel het stempel kussen is. Erg fijn in gebruik. Ook het formaat is wat groter waardoor het makkelijker is om de grotere platen te stempelen.

Omgerekend kost deze 3,67 euro.

Native Pattern waterdecal HOT-252:
Waterdacals vind ik erg fijn in gebruik,ze zijn flinterdun zodat je ze niet voelt op je nagels en het zijn meestal super leuke printjes. Ook is het voor iedereen te doen, het is gemakkelijk aan te brengen.

Hoe werken waterdecals:

  • Lak je nagels en ga pas te werk als je nagels droog zijn.
  • Knip een plaatje uit die je op je nagels wilt.
  • Haal het doorzichtige velletje eraf. 
  • Leg het papier met je plaatje in het water. 
  • Wacht een paar seconden.
  • Haal het weer uit het water en als het langs genoeg in het water heeft gelegen kan je het plaatje van het papier afhalen.
  • Nu kan je het plaatje op je nagel leggen. 
  • Goed droogmaken en dan topcoat erover heen.

Omgerekend kost deze 1,46 euro.

Sjabloon NK-04:
Sjablonen zijn leuk maar of ik ze nou echt handig vind? Nee de sjablonen en ik zijn geen vrienden. Het is eigenlijk best makkelijk; je lakt je nagels en als ze helemaal droog zijn plak je het sjabloon op je nagels. Deze moet je goed aandrukken zodat er niet nog lak onderdoor loopt. Nou dat is al best een klusje want mijn nagels lopen erg rond dus aan de zijkanten lukt dat nooit zo goed.
Dan moet je met nagellak eroverheen. Dan trek je de sticker eraf en dan duimen dat het patroon goed zit. Nou 9 van de 10 keer zat het bij mij niet goed, de lak was er toch stiekem onderdoor gelopen en op onderstaande foto was het beste wat ik er van kon maken. Sorry!

Omgerekend kost deze 1,83 euro.

Nailart met de bovenstaande producten:

Op mijn wijsvinger heb ik gestempeld met de nieuwe stempel, zoals je ziet zit het patroon er strak op en ik vond het erg fijn om deze te gebruiken. Op mijn middelvinger en pink heb ik de waterdecals gedaan. De printjes zijn echt erg leuk vooral de dromenvanger vind ik erg mooi. Op mijn ringvinger heb ik dan het sjabloon gebruikt, zoals je ziet is het patroon niet helemaal netjes. Maar vanuit de verte zie je dat niet;)



Met de kortingscode NAILH10 krijg je 10% korting op je bestelling!


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails