dinsdag 24 november 2015

2B Matt Lips Lip Pencil

2B heeft veel nieuwe producten voor de herfst uitgebracht waaronder deze Matt Lips. Dit zijn lip potloden.  Er zijn 3 kleuren. Soft pink, Soft Raspberry en Deep Red.
Vandaag swatch ik ze voor jullie.

Matt lips! Ja ik vind het mooi maar alleen als het echt matt wordt en niet er tussen in. Of glimmend of matt.
Deze matt lips zijn verkrijgbaar in deze 3 kleuren; 01 soft pink, 02 soft raspberry en 03 deep red. Deze 3 zijn wel goede basis kleuren. Rood is altijd handig en vooral voor de aankomende feestdagen.

Ze hebben een fijne romige structuur en ze zijn niet hard. Ze brengen fijn en precies aan. Dat is precies wat we willen toch?



Swatches:

Nou dat ziet er al prima uit toch? De rode moest een beetje op gang komen merkte ik later toen ik deze ging gebruiken op mijn lippen en dan is het pigment beter.

Kale lippen:

01 Soft Pnk:
Tsja wat zal ik hiervan zeggen, nee ik vind deze kleur niks, te bleek voor mij.

 02 Soft Raspberry:
Paars, ja ik weet ook niet of dat echt mijn ding is maar wel beter dan de lichtere roze maar hier moet je van houden.

 03 Deep Red:
Rood, ja een echte must. Ik vind het altijd te heftig voor mij maar het staat best chique en het is even wennen. 

Alle 3 hadden van mij wel nog wat matter gemogen. Er zit geen shimmer of glitter is maar de paarse glanst nog best wel. Ze zijn lekker romig en blijven goed zitten wel als je het resultaat wilt behouden moet je deze wel meenemen als je ergens gaan gaat zodat je na een paar uur bij kunt smeren.

Ze kosten 3,95 p/st.

2B is te koop in België bij: Kruidvat, Di, Dreamland, Carrefour, Colruyt, Inno, Lediscount, Cora en Suprabazar.
In Nederland kan je terecht bij diverse drogisterijen of op onze webshop www.makeuptouch.eu

Wil je op de hoogte blijven? Like dan de facebook pagina van 2B: www.facebook.com/2bcosmetics


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails