zondag 4 oktober 2015

Swatches | 3x Nagellak van Nailproduct

Vandaag swatch ik 3 nagellakken van de webshop NailProduct voor jullie. Deze 3 merken ken ik al wel maar had er nog geen nagellak van dus altijd leuk om nieuwe merken uit te testen!


De merken IBD en NailPerfect ken ik vooral van de kunstnagel producten en in onze winkel hebben wij ook wat daarvan maar de nagellak was ik nog niet bekend mee.
En Seche ken ik natuurlijk van de welbekende topcoat.


Het nagellakje van IBD zit 14ml in, in dit van Seche ook 14ml en in die van NailPerfect 11ml.

Swatches:

 Porcelain is een mooie witte lak dat perfect dekt in 2 laagjes. Dit is echt een goede wit zeg! Ook de droogtijd is super goed, dit is nu mijn favoriete witte nagellak.
Witte nagellak is echt een musthave voor nailart. In mijn gradient van laatst heb ik deze ook als basis gebruikt.

IBD Flowerful:
Deze lak van IBD is prachtig licht roze en dekt in 2 laagjes.
Ook deze kwaliteit is goed en droogt ook snel.

 NailPerfect Bluebelle:
Bluebelle van NailPerfect is een mooi licht blauw kleurtje wat dekt in 2 laagjes.
Ook deze is kwalitatief goed.

Prijzen:
De nagellak van Seche kost €5,95.
De nagellak van IBD kost €5,95
De nagellak van NailPerfect kost €4,95
Prijzen zijn excl. btw.

Kortingscode:
Met de code: BMANDY150803 krijg je 10% korting!

Verkrijgbaar bij:
http://www.nailproduct.nl/nl/


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails