zaterdag 24 oktober 2015

Smartphone/tablet standaard

Leuke en handige gadgets zijn altijd fijn voor je smartphone en-of tablet.Vandaag laat ik jullie de 'Funlounger Draagbare Multi-Angle Smartphone Desk Stand' zien van de webshop MobileFun. Deze webshop verkoopt ook Apple iPhone 6S accessoires.


Universeel ontwerp ondersteunt het gebruik met alle smartphones
Ontworpen om je telefoon vast te houden bij de perfecte hoek, de draagbare Multi-Angle Smartphone Stand is compatibel met vrijwel elke smartphone, zodat je je telefoon kan weergeven in een van de 4 verschillende hoeken. Ook het open ontwerp van de houder frame zal ervoor zorgen dat je het kan gebruiken met de meeste slanke smartphone cases. 


De standaard is compact en handig mee te nemen. Ook is deze standaard stabiel en het staat stevig. Erg handig als je bijvoorbeeld aan tafel zit. Ook handig voor naast je bed voor je wekker. Mijn vader zag deze en heeft het meteen al weer ingepikt, hij heeft het nu op een tafeltje staan met zijn iPhone erop. Erg handig vind hij het.


Mijn tablet past er ook zelf op ook al zit er een case omheen. En ook mijn tablet staat er stabiel op.


Deze kost €6,99 en hier verkrijgbaar: http://www.mobilefun.nl/35652-sd-draagbare-multi-angle-smartphone-desk-stand.htm
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails