zaterdag 17 oktober 2015

Shoplog | Duitsland

Ik ben laatst weer naar Kleve, Duitsland geweest. Dat doen wij ong. 2x per jaar en natuurlijk elke keer naar de DM. Kijken jullie mee?


Ik koop ook altijd basis dingen zoals melk en tonic, oogmakeup remover en deodorant. Dat is gewoon super goedkoop en het merk Balea is erg fijn. De Dove deodorant bijvoorbeeld kost in Nederland gewoon het dubbelen. Ook kocht ik producten van Treacle Moon, ook een stuk goedkoper in Duitsland en het is een super fijn merk.


Ook kocht ik verschillende nagellakjes van P2 en een nieuw merk van de DM zelf; Trend. Ook nog wat makeupjes en handige tools zoals de kleine eitjes. Deze zijn speciaal voor kleine gebieden bijvoorbeeld rondom je ogen.


Ik ben erg blij me de geshopte producten. Komen jullie wel eens bij de DM?
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails