dinsdag 27 oktober 2015

Rose gouden sieraden van Lucardi

Ik draag altijd zilveren sieraden maar rose goud vind ik zo'n mooie kleur dat ik laatst via de webshop van Lucardi 3 rose gouden producten heb besteld. Kijken jullie mee?


Toen ik de producten bestelde was er korting dus ze waren best goedkoop. Het is rose plated dus het slijt wel sneller dan zilver.

Stalen ring roseplated met zwarte zirkonia €11,99
Deze ring vind ik erg mooi, met in het midden zwarte zirkonia steentjes. Ik heb maat 17 besteld en dat heb ik eigenlijk altijd en deze ring was eigenlijk bestemd voor mijn middelvinger maar daar past deze niet. Omdat het zeker een bredere ring is is de maat kleiner. Wel jammer maar om mijn ringvinger past het wel gelukkig.


Eve rose plated ring met 7 zirkonia's €4,99
Deze ring heb ik besteld in maat 16,5 want groter was er niet en die past prima om mijn ringvinger, deze ring is smaller en daarom ook groter dan de vorige ring denk ik. Ook deze vind ik erg mooi met de zirkonia steentjes.


Stalen slavenarmband roseplated bewerkt €12,-
En er hoort natuurlijk ook een armband bij, slaven armbanden vind ik altijd erg mooi en deze heeft er ook een patroon in. Ook zijn slavenarmbanden makkelijk bij jezelf om te doen.
Ik heb vrij smalle polsen en daarom is deze ook een beetje aan de grote kant maar met andere armbanden erbij staat het erg leuk.


Wel vind ik het jammer dat als je het een paar dagen hebt gedragen dat het een beetje gaat stinken, oke dit is misschien een beetje raar maar dat vind ik echt vies als sieraden gaan stinken, daarom draag ik ook nooit neppe sieraden. Wel jammer want dat had ik niet verwacht , tuurlijk de producten zijn goedkoop maar de normale prijzen waren toch echt duur zoals de eerste ring, die kost normaal 40,- euro dan verwacht je wel dat het goede kwaliteit is.
Neppe sieraden stinken wel veel erger maar toch ruik je iets.....

De levering ging trouwens super snel, de volgende dag had ik het al in huid, netjes verpakt.

Wat vinden jullie van rose gouden sieraden?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails