donderdag 15 oktober 2015

Oriflame Giordani Gold Youth Full Gloss

Deze mooie lipgloss van Oriflame Giordani Gold zijn vanaf morgen verkrijgbaar en vandaag swatch ik ze voor jullie.

Giordani Gold is Oriflame’s meest luxe lijn, met hoogwaardige producten op het gebied van make-up, geuren en accessoires. Dit jaar zijn de verpakkingen en samenstellingen van de make-up geoptimaliseerd om nieuwe iconen te creëren. Met behulp van alleen de zuiverste ingrediënten, de beste experts en de meest grondige onderzoeken is de lijn verder uitgebreid met diverse hoogwaardige producten om je dagelijkse make-upritueel elke dag van verfijnde luxe te voorzien!


De nieuwe youth full gloss is verkrijgbaar in vijf rijke kleuren: Sheer Pink, Lavender, Pink Quartz, Vibrant Coral en Wild Rose.

Het uiterlijk ziet er heel mooi uit, chique goud kleurige doppen. Mooi!


De 5 tinten zijn vrij licht en altijd draagbaar. Voor mij prima dus!

Creëer een oogverblindend resultaat voor je lippen met de weelderige hoogglans kleuren van de nieuwe Oriflame Gior-dani Gold Youth Full Gloss. Microsferen met hyaluronzuur hy-drateren en egaliseren de lippen en laten ze voller lijken, voor een jeugdiger uiterlijk.

De applicator is prima, brengt goed aan en voelt fijn.


Swatches:
Sheer Pink, Lavender, Pink Quartz, Vibrant Coral en Wild Rose.

Op mijn arm zie je goed de verschillen in kleur en ze glanzen erg mooi.

Sheer Pink:
Lavender:
Pink Quartz:
Vibrant Coral:
Wild Rose:

Op mijn lippen zie je niet heel veel verschil tussen de kleuren als je snel kijkt, maar als je toch goed kijkt zie je toch kleurverschil. En mijn lippen lijken ook inderdaad voller door deze gloss.
Ik heb niet echt vollere lippen nodig maar andere wel dus dan is deze gloss een uitvinding!
De gloss glimt mooi en plakt niet heel erg. Als je de glans wilt behouden moet je wel bijsmeren maar verder blijft het goed zitten.

Oriflame Giordani Gold Youth Full Gloss € 17,00/3,5 ml

Ze zijn vanaf morgen verkrijgbaar. De Oriflame-producten worden verkocht via het directe verkoopkanaal en via de website www.oriflame.nl 

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails