zondag 11 oktober 2015

Nivea | Micellair water

Naast de vertrouwde Nivea Essentials Sensitive en Verzorgend Micellair Water is er nu ook Nivea Essentials Verfrissend en Verzorgend Micellair Water en Nivea Essentials Verzachtend en Verzorgend Micellair Water.



Sinds de komst van Nivea Sensitive 3in1 Micellair Water is het product een must-have geworden voor vrouwen met een gevoelige huid die een snelle, maar effectieve verzorgende gezichtsreiniger zoeken. Nivea introduceert nu 2 nieuwe micellaire waters.


Nivea Esentials Verfrissend en Verzorgend Micellair water:
Voor de normale tot gemengde huid. Het verfrist de huid en ondersteunt haar natuurlijke schoonheid dankzij de formule met vitamine E.

Nivea Esentials Verzachtend en Verzorgend Micellair water:
Voor de droge huid. Met amandelolie en kalmeert en verzacht de droge huid..


Ik gebruik zelf de Nivea Esentials Verzachtend en Verzorgend Micellair water want deze matched het beste met mijn huid op dit moment. Ik heb last van droge plekjes en wat roodheid en dat is erg gevoelig.

De micellair water is zelf voor je ogen geschikt dus je kan met alleen 1 flesje je gehele makeup eraf halen. Vroeger gebruikt ik altijd 3 flesjes, 1 voor je ogen, 1 met melk en 1 met tonic maar dat hoeft nu dus niet meer. Ook super handig als je ergens heen gaat of als je geen tijd hebt.

Zelf vind ik de Nivea Esentials Verzachtend en Verzorgend Micellair water erg fijn, mijn huid wordt heerlijk schoon en voelt niet trekkerig aan. Ook haalt het het vet weg. Ik ben fan van Micellair water!

Nivea Essentials Sensitive en Verzorgend Micellair Water is verkrijgbaar bij de meeste drogisterijen en supermarkten. De nieuwe Nivea 3in1 verzorgend Micellair water-producten zijn exclusief verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister. Vanaf 2016 verkrijgbaar bij de meeste drogisterijen en supermarkten voor een consumentenadviesprijs van €5,99

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails