dinsdag 20 oktober 2015

Nailart | Black and White

In onze winkel hebben we een nieuwe matte topcoat en topcoat stripers dus daar ging ik mee aan de slag in deze nailart. Kijken jullie mee?

Ik heb mijn wijsvinger zwart gelakt en deze matte gemaakt met deze matte topcoat: klik hier. Toen heb ik daaroverheen met een topcoat striper zebra strepen gezet. Deze heb ik gebruikt: klik hier


Op mijn middelvinger heb ik zwarte stippen gezet op een mooie zilveren lak. Op mijn duim heb ik hetzelfde gedaan. Op mijn ringvinger heb ik een zebra patroon gemaakt. Deze vind ik er erg leuk uit zien en wil ik ook nog eens op al mijn nagels maken.


Dan mijn pink, deze heb ik zwart gelakt en toen met een matte striper strepen getrokken. Deze matte striper heb ik gebruikt; klik hier

Wat vinden jullie van mijn nailart?
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails