woensdag 7 oktober 2015

Morgan Taylor Nagellak J'adore My Mani

Morgan Taylor is een merk waar ik alleen nog maar van gehoord heb maar een tijdje geleden mocht ik kennis maken met het mooie nagellak merk. 
Kijken jullie mee naar mijn swatch van het prachtige lakje; J'adore My Mani



Het uiterlijk ziet er erg mooi uit, erg luxe ook. Het flesje heeft een inhoud van 15ml.
J'adore My Mani is een glitter fuchsia kleur. Ziet er erg mooi uit in het flesje.
Wat een leuke naam heeft dit lakje eigenlijk!


De dop heeft een erg fijne vorm waardoor deze goed in de hand ligt als je aan het lakken bent.
Het kwastje heeft een normaal formaat en lakt fijn.


J'adore My Mani:

Het is een fuchsia glitter lakje en deze dekt in 3 laagjes. Maar deze is ook erg leuk om over een ander kleurtje heen te dragen omdat het een glitterlak is. Maar je kan deze natuurlijk ook zo dragen zoals ik op de foto's want ik ben gek op glitters.


Als de lak droog is (wat tevens erg snel gaat) krijg je een beetje een grovere structuur. Het neigt bijna naar een zand nagellak. Dit is ook op de foto's te zien.


De nagellak brengt fijn aan en wauw de droogtijd is super snel. Ook al moest ik 3 laagjes aanbrengen het ging bijna net zo snel al je 1 laag aanbrengt van een nagellak wat niet snel droogt.
Super dus!
Ik heb deze lak er 6 dagen opgehad (zonder topcoat!) en toen zat het eigenlijk nog prima maar ik was toe aan iets anders.

Ik heb al eventjes rondgekeken op de webshop van Morgan Taylor en ze hebben echt mooie lakken zeg!

J'adore My Mani is verkrijgbaar in de Morgan Taylor webshop voor 12,95


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails