zaterdag 31 oktober 2015

Kneipp Seconde handcreme

Kneipp heeft een nieuwe handcreme; seconde handcreme. Zoals de naam al zegt droogt deze super snel!. Lezen jullie verder voor mijn review?



De hele dag zijn vrouwen druk met veel verschillende werkzaamheden.
Gemak & comfort worden daardoor steeds belangrijker.
De nieuwe Kneipp® seconde handcrème trekt super snel in zodat je geen tijd verliest en daarna gelijk weer aan de slag kunt.

De verpakking is gemakkelijk in een gebruik, handige tube en een fijn formaat om mee te nemen.
Er zit 75ml in.

Je hebt echt maar een klein beetje nodig dus deze is ook zuinig in gebruik, op de foto hieronder heb ik eigenlijk teveel gepakt, je kan echt met de helft minder. De handcreme trekt inderdaad snel in en je handen voelen dan heerlijk zacht aan, ook zien ze er verzorgd uit. Wel plakken ze een beetje, dat vind ik iets minder. Dit verdwijnt wel weer maar in het begin is dat niet zo fijn.

De geur is lekker fris en zoetig, heerlijk! Niet te overheersend maar je ruikt het wel. Je handen blijven de gehele dag verzorgd, erg fijn.


Ik vind het een fijne handcreme alleen het minpunt vind ik dat het in het begin wat plakkerig is maar dan verdwijnt gelukkig wel weer.

De nieuwe Kneipp® seconde handcrème is verkrijgbaar bij diverse drogisten en webshops. De adviesprijs is € 6,09 (75 ml).

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails