donderdag 29 oktober 2015

Bath And Body Works Kaars+handgel

We gaan weer naar de knusse gezellige december maanden en daar hoort naar mijn idee een lekkere geurkaars bij. En een handgel is natuurlijk altijd fijn. Vandaag laat ik jullie 2 producten zien van het merk Bath And Body Works.


Geur: pompoen cupcake gedrenkt in volle botercreme frosting.
Brandtijd: ongeveer 10 uur.
Formaat: 2,5 x 3,8cm

Ohh deze geur is zo lekker! Past echt precies bij de koude winter avonden, heerlijk! Echt een warme geur en je ruikt ook echt de cupcake. Jammie! Je krijgt er echt honger van.

Als je het brand ruik je ook na een tijdje de heerlijke geur in huis. Ik heb deze al een aantal avonden gebrand en deze brand nog steeds.


De geurkaars kost 5,95

Handgel Vampire Blood 29ml:
Heerlijk verfrissend voor onderweg. In handig zakformaat, voor schone handen.
Geur: een blend van bloedrode bessen, jasmijn en Transylvaanse pruimen.
Door de Aloë en vitamine E voelen de handen zacht en verzorgd aan.
Doodt bacterieën zonder water.



Een desinfecterende handgel is super handig voor onderweg, wij gaan regelmatig voor de winkel naar groothandels en soms is het daar zo stoffig en vies dat je gewoon je handen wilt schoonmaken, vooral als je daarna nog wat wilt eten dus ik heb altijd er 1 in mijn tas zitten.
Dit formaat is ook erg handig voor onderweg.

De geur is heerlijk zoet en je ruikt ook goed de alcohol die erin zit. Je hebt maar een klein beetje nodig en je handen voelen heerlijk fris aan en ze zijn schoon.


Deze kost €2,25

Deze (en nog veel meer) producten zijn verkrijgbaar bij: The Collectors Company

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails