vrijdag 18 september 2015

Swatches | Essie Taking Center Stage

Essie is laatst uitgekomen met een prachtige herfst collectie met hierin 6 lakken. Vandaag swatch ik ze voor jullie.


Essie nagellak vind ik erg fijn, ze hebben een prettig kwastje en ze blijven goed en lang zitten op je nagels.

In deze herfst collectie genaamd Taking Center Stage zitten onderstaande 6 lakken:

  • Leggy Legend
  • Color Binge
  • With The Band


  • In The Lobby
  • Bell-bottom Blues
  • Frock'n roll


De Essie nagellak bevat 3,5ml inhoud en hebben een breed afgerond kwastje waardoor ze erg fijn lakken.

Swatches:
Leggy Legend:
Leggy Legend is een prachtige brons kleur met mooie shimmer erin. Prachtige kleur! 
Deze dekt in 2 laagjes.

 Color Binge:
Color Binge is een fel rood kleurtje. Op de foto's draag ik 2 laagjes. Soms zie je mijn randje er nog door heen schijnen.

 With The Band:
With The Band is een donker rood/bruin kleurtje. Deze dekt in 2 laagjes.

 In The Lobby:
In The Lobby is een donker paars/rode kleur. Deze dekt in 2 laagjes.

 Bell-bottom Blues:
Bell-bottom Blues is een donker blauw kleurtje met shimmer erin. Deze dekt in 2 laagjes prima.

Frock'n Roll:
 Frock'n Roll is een donker aubergine/zwarte kleur met shimmer. Deze dekt in 2 laagjes.

De kwaliteit van Essie nagellak vind ik heel erg goed, lakken fijn door het kwastje, dekken goed en blijven lang op de nagels zitten. Ik heb Frock'n Roll een week opgehad en had haast geen chipwear, en dat zonder topcoat!

Ze kosten 9,99 p/st.

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails