woensdag 23 september 2015

Swatches | 2B Duo Nagellak

Ik had al eerder een duo nagellak van het merk 2B en vandaag swatch ik een ander duo lakje.


Duo nagellak vind ik best handig, zo heb ik in 1 dop 2 kleuren zitten. Ook zijn de flesjes klein (3ml) want nagellak maak ik toch nooit op dus mini's zijn prima voor mij.
Dit is duo nr. 539 Summer. Deze duo bevat een oranje tint en een roze tint. 

Swatches:
Oranje tint:
De oranje tint dekt in 2 laagjes en is een mooie oranje kleur, niet te fel.

Roze tint:
De roze is mooi zacht roze en dekt ook in 2 laagjes.

Het kwastje is niet al te groot omdat het natuurlijk een mini nagellak is maar lakt prima. Ook is de kwaliteit van 2B nagellak erg goed.

Deze Duo nagellak kost €4,50 voor 2x 3ml.
2B is te koop in Belgiƫ bij: Kruidvat, Di, Dreamland, Carrefour, Colruyt, Inno, Lediscount, Cora en Suprabazar.
In Nederland kan je terecht bij diverse drogisterijen of op onze webshop www.makeuptouch.eu

Wil je op de hoogte blijven? Like dan de facebook pagina van 2B: www.facebook.com/2bcosmetics


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails