woensdag 30 september 2015

Shoplog Apeldoorn | V&D, Action, Big Bazar

Afgelopen zondag was het koopzondag in Apeldoorn en heb ik lekker geshopt, en natuurlijk gebruik gemaakt van de 25% korting op het servies bij V&D.


Van Blond heb ik een Pizza bord, vorkjes, cakeschaal en een kaasbordje gekocht.
Prijzen: (met korting en heb airmiles ingeleverd)
  • Pizza bord incl. servetten 16,83
  • Cakeschaal 16,83
  • Vorkjes 13,84
  • Kaasbordje 3,70


Bij de Big Bazar kocht ik 3 zakjes met klosjes en bij de Action de woonketting.
De klosjes zijn 0,99 p/st.en de woonketting 1,95

Bij de Action kocht ik 6 kersthangers met nep bont. Deze zijn 0,75  p/st.. Ook kocht ik 2 zakjes met figuurtjes, 1 met rendieren en 1 met sterren in houtkleur. Deze zijn 0,99 p/st.

En nog meer rendieren voor kerst, een rendierhoofd 2,79, een rendier met wol 1,49 gewei met haakjes 1,79. En dan nog 2 theelichthouders, de blauwe kost 1,39 en de transparantje 0,89.
In de transparante ga ik de klosjes doen en als het bijna kerst is de kleine rendieren en sterretjes.

Bij de Big Bazar kocht ik ook het schapenvachtje bruin, deze kost 4,99

Kopen jullie veel decoratie voor in je kamer?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails