woensdag 9 september 2015

Paula's Choice Resist Body Oil Spray

De zomermaanden en de blootstelling aan onder andere UV-straling, zee- en chloorwater maken de huid vaak dikker, doffer, valer en vooral aanzienlijk droger. Nieuw van Paula’s Choice is de Resist Body Oil Spray die ervoor zorgt dat de lichaamshuid van top tot teen intensief wordt gevoed, verzacht, geregenereerd en gehydrateerd.





Mijn huid is na de zomer ook altijd erg droog op de raarste plekken, bijvoorbeeld op mijn bovenarmen... Dus dit leek mij wel wat. 



De verpakking zelf is gemakkelijk in gebruik dmv de spray. Ook hygiĆ«nisch zo. Er zit 118ml in.

De spray heeft niet echt een hele sterke geur maar je ruikt toch wel iets , ruikt goed. Als je het opsprayd trekt het erg snel in en is in het begin wat vettig maar ook dat trekt snel in.



Nadat het is ingetrokken voelt mijn huid heerlijk zacht aan. En nadat ik het meerdere keren heb gebruikt worden de droge plekken een stuk minder en voelt mijn huid beter aan.

Paula’s Choice Resist Body Oil Spray                  € 27,90/118 ml
De producten van Paula’s Choice zijn verkrijgbaar via de Nederlandse webwinkel: www.paulaschoice.nl, via de winkel van Cosmania in Amsterdam, alsmede diverse professionele schoonheidssalons.
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails